Facebook Icon Twitter Icon Pinterest Icon Instagram Icon

Celebrar día fin de semana isla de mano de obra-estilo en la mirada hacia el oeste

Publicada en agosto 23, 2013

Tucson, Ariz. (Agosto 16, 2013) – Celebrar el vacaciones fin de semana pasado verano al más puro estilo tropical sin salir de Arizona. Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa está ofreciendo a los viajeros la oportunidad de tomar un viaje virtual a no solo una isla, pero cuatro. A partir de sólo $99 noche del jueves, Aug. 29 a domingo, Sept. 1, ir de isla en isla entre Aruba virtual (Aug. 29), Hawai (Aug. 30), Jamaica (Aug. 31), y Barbados (Sept. 1).

Enjoy cocktails inspired by the four islands. These include the Island Rum Cranberry Cabana from Aruba, the Blue Hawaiian, Rasta Man Vibration from Jamaica, and the Tropical Highball, which blends Barbados’ renowned Mount Gay rum with Angostura bitters and ginger ale.

The non-alcoholic menu is equally inspired, with flavors of citrus, coconut and pineapple. Guests will also be able to snack on exotic treats, served poolside from colorful, street food-style carts. Entrées include Aruba’s Spiced Beef Empanada and Pan-Seared Papaya Mahi Mahi, Hawaii’s Kalua Pig, Jamaican Rum Pork and Jerk Chicken, and Barbados’ Grilled Island Vegetable Kebob. Got a sweet tooth? Then head straight for Kesio (Aruban flan) and mini versions of Hawaii’s Pineapple Upside Down Cake, Appleton Rum Cake from Jamaica, and Bajan Bread Pudding with rum-plumped raisins from Barbados. Whenever possible, dishes will be made with fruits and greens grown on-site in our Chef’s Garden.

A su llegada, los huéspedes recibirán un "pasaporte" destacando varias salidas y actividades del complejo, incluyendo senderismo y ciclismo senderos y el Sonoran Spa in situ. Guests may visit designated areas in exchange for a passport stamp and valuable discounts. Al final de su estancia, guests turn in their stamped passport to the front desk for a chance to win a free Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa vacation in 2014.

This Labor Day celebration is part of Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa’s Tropical Escape tour*, showcasing different island getaways each weekend (Thursday-Saturday) a través de Sept. 6, 2013. Rates begin at $99 per night or from $119 per night with a $25 food and beverage credit.

*This offer and more are available online at www.westwardlook.com or by calling (800) 722-2500. Tropical Escape cannot be combined with other specials. Advanced purchase is required. Rates are based on double occupancy and availability and do not include taxes and resort fees. Reservations made in conjunction with these offers are non-refundable and non-cancellable and cannot be combined with other specials. Other restrictions may apply.

Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa está situado en las estribaciones de las montañas de Tucson Santa Catalina en 80 acres de prístina del desierto sonorense. Ofrece 241 habitaciones, dos restaurantes galardonados, el jardín de un chef, el Sonoran Spa, ocho canchas de tenis, rutas de senderismo del desierto, establos in situ para montar a caballo y varias piscinas. Desde 2010, el resort ha sido nombrado un AAA 4 Diamond Award® destinatario cada año, que honra el hotel por su compromiso con la excelencia a lo largo de toda la propiedad, incluyendo oro restaurante, variedad de amenidades del resort, servicio de cliente y su atención al detalle. Más información está disponible llamando al (800) 722-2500 o visita www.westwardlook.com.