Comunicado de prensa: Stay for a ‘Tropical Escape’ at Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa

Publicada en abril 11, 2013

Tucson, Ariz. (Mayo 24, 2013) – Travelers can enjoy an unforgettable tropical vacation this summer just a short drive away with Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa’s Tropical Escape, a virtual tour of relaxing island destinations and experiences presented in the Sonoran Desert. Starting at just $99 per night and available through Sept. 6, 2013, the award-winning resort will showcase the sights, sounds and tastes of tropical islands, including Barbados, Hawaii and Tahiti.

The resort’s Tropical Escape will highlight the following islands:

• Junio 27-28 & Aug. 29-30 Philippines
  • Julio 4-5 & Sept. 5-6 Barbados
  • Julio 11-12 Bali
  • Julio 18-19 Tahiti
  • Julio 25-26 Hawaii
  • Aug. 1-2 Jamaica
  • Aug. 8-9 British Virgin Islands
  • Aug. 15-16 Puerto Rico
  • Aug. 22-23 Aruba

When guests book a Tropical Escape, they will enjoy themed happy hours, featuring exotic drinks and treats served from street food carts on the main pool deck and tropical music daily. The resort’s restaurants, including AAA Four Diamond®-winner GOLD, will offer festive dishes from each featured island, prepared using produce from the resort’s organic, xeriscaped Chef’s Garden.

Upon arrival, guests will receive a “passport” highlighting the resort’s various outlets and activities, including on-site hiking and biking trails and the Sonoran Spa; guests can visit these areas in exchange for a passport stamp and valuable discounts. At the end of their stay, guests can turn in their stamped passport to the front desk for a chance to win a free Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa vacation next year.

For a rate of $119 por noche, guests can receive a $25 food and beverage credit when they book their Tropical Escape.

A certified-green resort offering luxury in a desert oasis, Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa was awarded the 2012 AAA Four Diamond Award, which honors a property-wide commitment to excellence.

To book the Tropical Escape at the award-winning Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa this summer, visita www.westwardlook.com o llame al Departamento de reservas al (800) 722-2500.

Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa está situado en las estribaciones de las montañas de Tucson Santa Catalina en 80 acres de prístina del desierto sonorense. Ofrece 241 habitaciones, dos restaurantes galardonados, el jardín de un chef, el Sonoran Spa, ocho canchas de tenis, rutas de senderismo del desierto, establos in situ para montar a caballo y varias piscinas. Desde 2010, el resort ha sido nombrado a un destinatario AAA 4 Diamond Award ® cada año, que honra el hotel por su compromiso con la excelencia a lo largo de toda la propiedad, incluyendo oro restaurante, variedad de amenidades del resort, servicio de cliente y su atención al detalle. Más información está disponible llamando al (800) 722-2500 o visita www.westwardlook.com.

Wyndham Hotels and Resorts, LLC, una filial de Wyndham Worldwide Corporation (NYSE: WYN), ofrece elegantes habitaciones de hotel y resort en todo Estados Unidos, Europa, Canadá, México, China y el Caribe. Hoteles Wyndham todos están autorizados por la empresa o gestionados por la dirección del Hotel Wyndham, Inc., uno de sus afiliados o a través de un socio de empresa conjunta. Información adicional y Reservas hoteles Wyndham baratos están disponibles llamando al (800) WYNDHAM (800-996-3426) o visitando www.Wyndham.com.

Estamos dando un servicio de spa de 60 minutos de su elección con una manicura o pedicura. Simplemente responder a algunas de nuestras preguntas, y usted podría estar en camino!