Comunicado de prensa: Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa Named Top 10 Resort in Business Poll

Publicada en marzo 21, 2013

Tucson, Ariz. (Marzo 21, 2013) – Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa, Tucson’s first and finest resort, was ranked among the Top 10 resorts and hotels in Arizona with fewer than 350 rooms, becoming the only Southern Arizona resort included on the list, in “Ranking Arizona: The Best of Arizona Business 2013.” The resort was also included in the Top 10 meeting/convention centers less than 50,000 pies cuadrados.

The 241-suite Tucson resort offers amenities for business professionals including spacious guest accommodations equipped with in-room high-speed wireless Internet access, 42-televisores de pantalla plana de pulgadas, Sealy Posturepedic® pillow-top mattresses, private balconies or patios, cabina de ducha y mucho más. Los huéspedes también tienen acceso al Sonoran Spa, AAA cuatro estrella-clasificados en el oro, instalaciones del tenis, natación, paseos a caballo y senderos naturales.

Amenities that made the convention center stand out in the rankings include 16 salas de reuniones y más que 20,000 square feet of meeting space ideal for anything from a small executive retreat to a convention for hundreds. Los espacios de reunión ofrecen una abundancia de luz natural, una decoración distintiva y terrazas abiertas con espectaculares vistas del desierto y montaña. Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa’s ballroom has theater-style seating that can accommodate 450.

“Ranking Arizona” is the outcome of the largest business opinion poll in Arizona. Each category of the survey is based on business and leisure activities of Arizona’s business professionals and voted upon by the general public. Voting is under way for the 2014 “Ranking Arizona” survey.

“We are thrilled to be ranked by the business community as one of their favorite Arizona businesses,” said Jerry Jensen, Director of Sales and Marketing at Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa. “We work hard to make sure we meet the needs of everyone who comes to Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa, whether here for a wedding, a vacation, a business trip or a convention.”

Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa will be honored with other high-ranking Arizona businesses at a “Best of the Best” ceremony on April 11at The Venue in Scottsdale. Arizona Business magazine also will publish a special edition highlighting the honorees.

Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa está situado en las estribaciones de las montañas de Tucson Santa Catalina en 80 acres de prístina del desierto sonorense. Ofrece 241 habitaciones, dos restaurantes galardonados, el jardín de un chef, el Sonoran Spa, ocho canchas de tenis, rutas de senderismo del desierto, establos in situ para montar a caballo y varias piscinas. Desde 2010, el resort ha sido nombrado a un destinatario AAA 4 Diamond Award ® cada año, que honra el hotel por su compromiso con la excelencia a lo largo de toda la propiedad, incluyendo oro restaurante, variedad de amenidades del resort, servicio de cliente y su atención al detalle. Más información está disponible llamando al (800) 722-2500 o visita www.westwardlook.com.

Wyndham Hotels and Resorts, LLC, una filial de Wyndham Worldwide Corporation (NYSE: WYN), ofrece elegantes habitaciones de hotel y resort en todo Estados Unidos, Europa, Canadá, México, China y el Caribe. Hoteles Wyndham todos están autorizados por la empresa o gestionados por la dirección del Hotel Wyndham, Inc., uno de sus afiliados o a través de un socio de empresa conjunta. Información adicional y Reservas hoteles Wyndham baratos están disponibles llamando al (800) WYNDHAM (800-996-3426) o visitando www.Wyndham.com.

Conviértase en un Fan de mirar hacia el oeste en Facebook y serás el primero en conocer promociones y sorteos que podrían aterrizar un libre aquí tu estancia Resort Mira hacia el oeste!