"Mi estancia, Mi camino ' ofrece a los huéspedes Visita modificado para requisitos particulares

Publicada en octubre 4, 2013

Tucson, Ariz. (Oct. 4, 2013) – En sintonía con los cambios de estación, Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa cuenta con nuevos colores para el otoño. Todo con la experiencia"Mi estancia, Mi camino,"del complejo otoño/paquete de vacaciones que hace más fácil para los clientes satisfacer a sus intereses con una estancia completamente modificado para requisitos particulares.

Una renovación importante de oro restaurante gourmet conduce los cambios, junto con la nueva decoración del vestíbulo histórico, patios y el Bar Mirador & Rejilla. El nuevo look resalta la belleza del desierto y crea el escenario perfecto para disfrutar del excelente clima de otoño/invierno de Tucson, que atrae a visitantes de todo el mundo.

"Mi estancia, My Way” rates are from $154* una noche, and include a $50 resort credit. Rates apply to stays taken before Dec. 30, 2013.

Once at the resort, you’ll find no shortage of things to do:

• Eat local. ORO, the resort’s AAA Four Diamond restaurant, presents a new menu of local ingredients and regionally inspired creations. Tour the Chef’s Garden to see fall’s bounty, with which our chefs happily accommodate any diet plan. New patios are ideal for al fresco winter dining.
  • Explorar! Choose your favorite spots amid 80 acres, via on-site hiking/biking trails (bike rentals are available), horseback riding and even stargazing.
  • Cyclists or ardent fans can plan their trip around November’s nationally ranked El Tour de Tucson race, whose longest leg passes by the resort gates.
  • Tennis buff? Change up your game amid mountain views and cool desert nights, and see why the resort was recently voted among the world’s top 75 by the readers of TennisResortsOnline.com.
  • Fall for foliage! Other places have leaves, but few can combine blazing hues, pine needles AND cactus as can be seen in one long, winding drive to Tucson’s own Mount Lemmon in the Santa Catalina Mountains.
  • Recharge at the resort’s Sonoran Spa, which features organic products and desert botanicals in its seasonal wraps, massages, facials, y mucho más. The spa’s Ayurvedic treatments were recently featured in Yoga Journal magazine.

These are just a few ways you can enjoy “My Stay, My Way.” With a rate that’s an excellent value for Tucson’s high season, you’ll have plenty of options to customize your stay.

A certified green resort, Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa was awarded the 2013 AAA Four Diamond Award, which honors the property for its overall commitment to excellence. Overnight guests who are Wyndham Rewards® members can earn Wyndham Rewards points, which can be redeemed for hotel stays, airline tickets, name-brand merchandise, and dining and shopping gift cards, among other options. In lieu of points, Wyndham Rewards members may elect to earn airline or rail miles. More information is available at www.wyndhamrewards.com.

To plan your own “My Stay, A mi manera" trip at the Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa this fall, por favor visite www.westwardlook.com or call the Reservations Desk at (800) 722-2500.

* Plus tax and $20 Tarifa / tasa. Rates do not include tax or gratuities and are based upon double occupancy and availability. Offer expires 12/30/13.

Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa está situado en las estribaciones de las montañas de Tucson Santa Catalina en 80 acres de prístina del desierto sonorense. Ofrece 241 habitaciones, dos restaurantes galardonados, el jardín de un chef, el Sonoran Spa, ocho canchas de tenis, rutas de senderismo del desierto, establos in situ para montar a caballo y varias piscinas. Desde 2010, el resort ha sido nombrado un AAA 4 Diamond Award® destinatario cada año, que honra el hotel por su compromiso con la excelencia a lo largo de toda la propiedad, incluyendo oro restaurante, variedad de amenidades del resort, servicio de cliente y su atención al detalle. Más información está disponible llamando al (800) 722-2500 o visita westwardlook.com.

Estamos dando un servicio de spa de 60 minutos de su elección con una manicura o pedicura. Simplemente responder a algunas de nuestras preguntas, y usted podría estar en camino!