Mira hacia el oeste Wyndham Grand Tucson tenis líder

Publicada en diciembre 11, 2013

Tucson, Ariz. (Dec. 11, 2013) – Westward Look Wyndham Grand Resort & Centro de tenis del balneario ha sido nombrado el 2013 Organización miembro del año por los Estados Unidos Tennis Association-sur de Arizona.

This award is given to an organizational member of the USTA-SAZ for outstanding service to the Southern Arizona tennis community and to its individual members.

“Westward Look is a leader in the Tucson tennis community,” said USTA-SAZ President Michael Capp, in a letter announcing the award. Capp cited the resort’s sponsorship of different programs, clinics and USTA tennis teams, including men’s, women’s and mixed leagues; a five-day-a-week junior program serving more than 75 players; and its support of 10-year-old and under tennis programs.

The recognition is the second this year for the resort’s tennis program. A principios de este año, Westward Look Wyndham Grand was voted one of the World’s Top 75 Tenis Resorts 2013 by readers of the international travel site Tenis Resorts en línea. The resort has eight championship courts, all with spectacular views and with five courts lighted for nighttime play. The renowned program is led by Director of Tennis Tom Lepisto, un past Professional Tennis Registry Member of the Year for Arizona.

Tennis aficionados are invited to experience all this at Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa, where 300+ days of sunshine a year create ideal playing conditions. The resort’s Quedarse a jugar tenis paquete (a partir de las $149 por noche) includes game matching with local players, while the Tenis desafío paquete (a partir de las $209 por noche) includes a one-hour lesson with one of the resort’s team of top-rated Southwestern U.S. Professional Tennis Association instructors. Rates do not include taxes and resort fees, and are subject to availability.

Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa, está situado en las estribaciones de las montañas de Tucson Santa Catalina en 80 acres de prístina del desierto sonorense. Ofrece 241 habitaciones, dos restaurantes galardonados, el jardín de un chef, el Sonoran Spa, ocho canchas de tenis, rutas de senderismo del desierto, Alquiler de bicicletas en el sitio, establos para montar a caballo y varias piscinas. Desde 2010, el resort ha sido nombrado un AAA 4 Diamond Award® destinatario cada año, que honra el hotel por su compromiso con la excelencia a lo largo de toda la propiedad, incluyendo oro restaurante, variedad de amenidades del resort, servicio de cliente y su atención al detalle. Más información está disponible llamando al (800) 722-2500 o visita WestwardLook.com.

Puedes ganar una estancia de una noche gratis para dos que incluye una $25 tarjeta de regalo para el Mirador Bar & Grille, Plus 50% de cualquier servicio de spa.