Traduire site Web

Communiqué de presse: Célébrer le 4 juillet Island-Style à regard vers l'ouest

Posté le juin 28, 2013

Tucson, Ariz. (Juin 27, 2013) -La recherche d'une manière différente pour s'adapter à une évasion tropicale en juillet 4Th week-end tout en collant à proximité de la maison? Regard vers l'Ouest Wyndham Grand Resort & Spa offre voyageurs la possibilité de faire un voyage virtuel à la Barbade lors de votre séjour en Arizona avec son Évasion tropicale. À partir de seulement $99 nuit du jeudi, Juillet 4Th au dimanche, Juillet 7Th, vous pourrez visiter le complexe primé et sentir comme ils ont couler vers les Caraïbes avec un séjour inspiré par les vues, sons et les goûts de la Barbade.

Guests booking their Tropical Escape will enjoy themed happy hours and tropical music daily. At the resort’s Lookout Bar & Grill, Barbados-inspired drinks will be served, including the Tropical Highball, which blends Barbados’ world-renowned Mount Gay with Angostura bitters and ginger ale, and the ice-blended Banana-Mango Freeze, a refreshing, healthy option after a day on Westward Look’s tennis courts or at the Sonoran Spa.

As part of the Barbados experience, guests can snack on Mahi Mahi “Cutter” sandwiches; Bajan chicken and pineapple stir-fry, served on a bed of ginger beer-scented rice; and Bajan bread pudding, baked with plump raisins and served with rum sauce. Made with fruits and greens grown in Westward Look’s on-site Chef’s Garden, these dishes will be served from poolside street food carts. The resort’s award-winning fine dining restaurant, OR, will also feature specialties influenced by the island.

Upon arrival, guests will receive a “passport” highlighting the resort’s various outlets and activities, including on-site hiking and biking trails and the Sonoran Spa. Guests can visit designated areas in exchange for a passport stamp and valuable discounts and at the end of their stay, they can turn in their stamped passport to the front desk for a chance to win a free Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa vacation in 2014.

This Independence Day celebration is part of Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa’s Évasion tropicale tour, showcasing different island getaways each month throughout the summer through Sept. 6, 2013. Rates begin at $99 par nuit; pour $119 par nuit, guests can receive a $25 food and beverage credit when they book.

This offer and more are available online at www.westwardlook.com or by calling (800) 722-2500 and cannot be combined with other specials. Advanced purchase is required. Rates are based on double occupancy and availability and do not include taxes and resort fees. Reservations made in conjunction with these offers are non-refundable and non-cancellable and cannot be combined with other specials. Other restrictions may apply.

Guests visiting Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa can enjoy three refreshing resort pools, huit courts de tennis, desert hiking trails and horseback riding. The Sonoran Spa features cool summer specials, while the Tinaja Desert Gallery offers a snapshot of the Sonoran Desert and its inhabitants.

DESCRIPTION WESTWARD LOOK WYNDHAM GRAND RESORT & SPA

Regard vers l'Ouest Wyndham Grand Resort & Spa est situé dans les contreforts des montagnes de Tucson Santa Catalina sur 80 hectares de désert de Sonoran vierges. Il vous propose 241 chambres, deux restaurants primés, un chef du potager, le Spa Sonoran, huit courts de tennis, sentiers de randonnée désert, écuries sur place pour faire de l'équitation et plusieurs pools. Depuis 2010, la station a été nommée un AAA Four Diamond Award® destinataire chaque année, qui rend hommage à l'hôtel pour son engagement envers l'excellence tout au long de l'ensemble de la propriété, y compris restaurant GOLD, gamme étendue de la station des équipements, service à la clientèle et son souci du détail. Plus d'informations sont disponibles en appelant (800) 722-2500 ou visite www.westwardlook.com.

SUR WYNDHAM HOTELS AND RESORTS, LLC

Wyndham Hotels and Resorts, LLC, une filiale de Wyndham Worldwide Corporation (BOURSE DE NEW YORK: WYN), offres haut de gamme hôtel and resort accommodation aux États-Unis, Europe, Canada, Mexique, La Chine et dans les Caraïbes. Tous les Wyndham® Hôtels sont gérés par la direction de l'hôtel Wyndham ou franchisés par la société, Inc., une de ses sociétés affiliées ou par un partenaire de coentreprise. Plus d'informations et réservations pour les hôtels Wyndham sont disponibles en appelant (800) WYNDHAM (800-996-3426) ou en visitant www.Wyndham.com.

"Comme" nous sur Facebook et vous pourrions rester ici gratuitement!

Devenez Fan sur Facebook regarder vers l'Ouest et vous serez les premiers à entendre parler de promotions et cadeaux d'entreprise qui pourrait vous poser un libre reste ici à Westward Look Resort!

Ou, Inscrivez-vous à la LookList!

Le LookList est que votre passeport pour des promotions exclusives et spécial propose pour chaque quartier de la station, Commentaires salle paquets, repas des événements, économies de vacances, promotions spa et bien plus encore.