Traduire site Web

Communiqué de presse: Stay for a ‘Tropical Escape’ at Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa

Publié l'avril 11, 2013

Tucson, Ariz. (Mai 24, 2013) – Travelers can enjoy an unforgettable tropical vacation this summer just a short drive away with Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa’s Tropical Escape, a virtual tour of relaxing island destinations and experiences presented in the Sonoran Desert. À partir de seulement $99 per night and available through Sept. 6, 2013, the award-winning resort will showcase the sights, sounds and tastes of tropical islands, including Barbados, Hawaii and Tahiti.

The resort’s Tropical Escape will highlight the following islands:

• Juin 27-28 & Aug. 29-30 Philippines
  • Juillet 4-5 & Sept. 5-6 Barbados
  • Juillet 11-12 Bali
  • Juillet 18-19 Tahiti
  • Juillet 25-26 Hawaii
  • Aug. 1-2 Jamaica
  • Aug. 8-9 British Virgin Islands
  • Aug. 15-16 Puerto Rico
  • Aug. 22-23 Aruba

When guests book a Tropical Escape, they will enjoy themed happy hours, featuring exotic drinks and treats served from street food carts on the main pool deck and tropical music daily. The resort’s restaurants, including AAA Four Diamond®-winner GOLD, will offer festive dishes from each featured island, prepared using produce from the resort’s organic, xeriscaped Chef’s Garden.

Upon arrival, guests will receive a “passport” highlighting the resort’s various outlets and activities, including on-site hiking and biking trails and the Sonoran Spa; guests can visit these areas in exchange for a passport stamp and valuable discounts. At the end of their stay, guests can turn in their stamped passport to the front desk for a chance to win a free Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa vacation next year.

For a rate of $119 par nuit, guests can receive a $25 food and beverage credit when they book their Tropical Escape.

A certified-green resort offering luxury in a desert oasis, Regard vers l'Ouest Wyndham Grand Resort & Spa a obtenu le 2012 Quatre diamants AAA, which honors a property-wide commitment to excellence.

To book the Tropical Escape at the award-winning Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa this summer, visite www.westwardlook.com ou appelez le service des réservations (800) 722-2500.

DESCRIPTION WESTWARD LOOK WYNDHAM GRAND RESORT & SPA

Regard vers l'Ouest Wyndham Grand Resort & Spa est situé dans les contreforts des montagnes de Tucson Santa Catalina sur 80 hectares de désert de Sonoran vierges. Il vous propose 241 chambres, deux restaurants primés, un chef du potager, le Spa Sonoran, huit courts de tennis, sentiers de randonnée désert, écuries sur place pour faire de l'équitation et plusieurs pools. Depuis 2010, la station a été nommée un bénéficiaire de AAA Four Diamond Award ® chaque année, qui rend hommage à l'hôtel pour son engagement envers l'excellence tout au long de l'ensemble de la propriété, y compris restaurant GOLD, gamme étendue de la station des équipements, service à la clientèle et son souci du détail. Plus d'informations sont disponibles en appelant (800) 722-2500 ou visite www.westwardlook.com.

SUR WYNDHAM HOTELS AND RESORTS, LLC

Wyndham Hotels and Resorts, LLC, une filiale de Wyndham Worldwide Corporation (BOURSE DE NEW YORK: WYN), offres haut de gamme hôtel and resort accommodation aux États-Unis, Europe, Canada, Mexique, La Chine et dans les Caraïbes. Hôtels Wyndham tous ® sont franchisés par la compagnie ou gérés par la direction de l'hôtel Wyndham, Inc., une de ses sociétés affiliées ou par un partenaire de coentreprise. Plus d'informations et réservations pour les hôtels Wyndham sont disponibles en appelant (800) WYNDHAM (800-996-3426) ou en visitant www.Wyndham.com.

"Comme" nous sur Facebook et vous pourrions rester ici gratuitement!

Vous pourriez gagner un séjour d'une nuit gratuit pour deux comprenant une $25 carte-cadeau au Lookout Bar & Grille, plus 50% n'importe quel service de spa.

Ou, Inscrivez-vous à la LookList!

Le LookList est que votre passeport pour des promotions exclusives et spécial propose pour chaque quartier de la station, Commentaires salle paquets, repas des événements, économies de vacances, promotions spa et bien plus encore.