Traduire site Web

Communiqué de presse: Westward Look Hosts Starlight Children’s Foundation Families

Posté le juillet 11, 2013

Tucson, Ariz. (Juillet 11, 2013) – Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa is honored to be hosting Summer Luau Starlight Escape, Tucson’s first Wishes by Wyndham/Starlight Children’s Foundation event for seriously ill children and their families, on Sunday, Juillet 14, De 2 À 4 p.m. in the Sonoran Ballroom and the resort’s lap pool.

Some 130 guests are expected for Summer Luau Starlight Escape, an afternoon out for children and families whose daily life revolves around hospital wards. Summer Luau Starlight Escape, which evokes the resort’s Tropical Escape getaway theme, will bring families together for pool time and computer game battles for the kids as well as supportive networking for their parents.

“The serene, spacious desert landscape is an important part of Westward Look,” says David Yamada, the resort’s general manager. “Simply spending time here can restore the spirit, and we are happy to be able to share that with the Starlight families.”

“Everyone is so excited,” said Rebecca Arvizu, community coordinator for Starlight Children’s Foundation Arizona. “Most of the kids rarely visit public pools because of their conditions, and the parents are looking forward to meeting other families who share their experiences.”

Wishes by Wyndham is the corporate philanthropy program of Wyndham Worldwide, parent company of Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa. The Los Angeles based Starlight Foundation is one of four signature women and children’s charities supported by the Wishes by Wyndham program.

Starlight Children’s Foundation Arizona (www.starlight.org/arizona) is part of Starlight’s global network, serving kids and families through partnerships with 22 healthcare facilities. Over the past 30 années, Starlight has become a leading global charity that partners with experts to improve the life and health of kids and families around the world. Starlight partners with more than 1,750 healthcare facilities and every major pediatric hospital in Australia, Canada, Israel, New Zealand, the United Kingdom and the United States, serving millions of children every year.

DESCRIPTION WESTWARD LOOK WYNDHAM GRAND RESORT & SPA

Regard vers l'Ouest Wyndham Grand Resort & Spa est situé dans les contreforts des montagnes de Tucson Santa Catalina sur 80 hectares de désert de Sonoran vierges. Il vous propose 241 chambres, deux restaurants primés, un chef du potager, le Spa Sonoran, huit courts de tennis, sentiers de randonnée désert, écuries sur place pour faire de l'équitation et plusieurs pools. Depuis 2010, la station a été nommée un AAA Four Diamond Award® destinataire chaque année, qui rend hommage à l'hôtel pour son engagement envers l'excellence tout au long de l'ensemble de la propriété, y compris restaurant GOLD, gamme étendue de la station des équipements, service à la clientèle et son souci du détail. Plus d'informations sont disponibles en appelant (800) 722-2500 ou visite www.westwardlook.com.

SUR WYNDHAM HOTELS AND RESORTS, LLC

Wyndham Hotels and Resorts, LLC, une filiale de Wyndham Worldwide Corporation (BOURSE DE NEW YORK: WYN), offres haut de gamme hôtel and resort accommodation aux États-Unis, Europe, Canada, Mexique, La Chine et dans les Caraïbes. Tous les Wyndham® Hôtels sont gérés par la direction de l'hôtel Wyndham ou franchisés par la société, Inc., une de ses sociétés affiliées ou par un partenaire de coentreprise. Plus d'informations et réservations pour les hôtels Wyndham sont disponibles en appelant (800) WYNDHAM (800-996-3426) ou en visitant www.Wyndham.com.

"Comme" nous sur Facebook et vous pourrions rester ici gratuitement!

Vous pourriez gagner un séjour d'une nuit gratuit pour deux comprenant une $25 carte-cadeau au Lookout Bar & Grille, plus 50% n'importe quel service de spa.

Ou, Inscrivez-vous à la LookList!

Le LookList est que votre passeport pour des promotions exclusives et spécial propose pour chaque quartier de la station, Commentaires salle paquets, repas des événements, économies de vacances, promotions spa et bien plus encore.