Traduire site Web

Communiqué de presse: Westward Look Named to World’s Top 75 Tennis Resorts

Posté le juillet 26, 2013

Tucson, Ariz. (Juillet 26, 2013) – Considering a tennis vacation? Serves and saguaros, cactus and clay all meet at Westward Look Wyndham Grand Resort & Spa. Located in the tennis mecca of Tucson, the resort was recently voted one of the World’s Top 75 Tennis Resorts 2013 by readers of the international travel site Stations de tennis en ligne.

The ranking is based on reviews submitted by tennis-oriented travelers who have stayed at resorts throughout the U.S., Europe, Australia and the Caribbean. Reviewers rate more than 20 categories – including tennis staff, instruction and player matching – along with off-court amenities such as guest room quality, dining, spas, children’s programs and value.

Regard vers l'Ouest Wyndham Grand Resort & Spa boasts eight championship courts, all with spectacular views and with five courts lighted for nighttime play. Led by a team of award-winning pros, the resort’s tennis program welcomes players of all skill levels. A comprehensive matching service with many local members means guests never lack for a friendly challenger. The resort’s program includes adult and junior camps and clinics, weekly Cardio Tennis, and local tennis memberships. Avec 350 days of sunshine a year and an daily average of 84 degrees in autumn, Tucson enjoys perfect playing weather year-round.

Leading the renowned tennis program is Director of Tennis Tom Lepisto, who joined the resort in 2004 and was recently named Professional Tennis Registry (PTR) Member of the Year for Arizona. All of the pros on Lepisto’s team are top-rated Southwestern USPTA (Association professionnelle de Tennis aux États-Unis) instructors.

Regard vers l'Ouest Wyndham Grand Resort & Spa’s popular Tennis Challenge paquet is a great way to experience the best of the resort. À partir de $209 par nuit, the package combines a one-on-one pro lesson, unlimited court time and game matching service with overnight accommodations and full resort access for two people. Rate do not include taxes and resort fees and are subject to availability.

Regard vers l'Ouest Wyndham Grand Resort & Spa’s history as an independent guest ranch makes for a unique vacation destination for tennis lovers and non-players alike. Guests can hike, bike or ride horseback through 80 acres of desert, enjoy award-winning dining, and sample Ayurvedic treatments in the Sonoran Spa to make for a memorable trip on- and off-court.

For more information or to book a reservation, visite www.westwardlook.com to start planning your trip.

DESCRIPTION WESTWARD LOOK WYNDHAM GRAND RESORT & SPA

Regard vers l'Ouest Wyndham Grand Resort & Spa est situé dans les contreforts des montagnes de Tucson Santa Catalina sur 80 hectares de désert de Sonoran vierges. Il vous propose 241 chambres, deux restaurants primés, un chef du potager, le Spa Sonoran, huit courts de tennis, sentiers de randonnée désert, écuries sur place pour faire de l'équitation et plusieurs pools. Depuis 2010, la station a été nommée un AAA Four Diamond Award® destinataire chaque année, qui rend hommage à l'hôtel pour son engagement envers l'excellence tout au long de l'ensemble de la propriété, y compris restaurant GOLD, gamme étendue de la station des équipements, service à la clientèle et son souci du détail. Plus d'informations sont disponibles en appelant (800) 722-2500 ou visite www.westwardlook.com.

SUR WYNDHAM HOTELS AND RESORTS, LLC

Wyndham Hotels and Resorts, LLC, une filiale de Wyndham Worldwide Corporation (BOURSE DE NEW YORK: WYN), offres haut de gamme hôtel and resort accommodation aux États-Unis, Europe, Canada, Mexique, La Chine et dans les Caraïbes. Tous les Wyndham® Hôtels sont gérés par la direction de l'hôtel Wyndham ou franchisés par la société, Inc., une de ses sociétés affiliées ou par un partenaire de coentreprise. Plus d'informations et réservations pour les hôtels Wyndham sont disponibles en appelant (800) WYNDHAM (800-996-3426) ou en visitant www.Wyndham.com.

"Comme" nous sur Facebook et vous pourrions rester ici gratuitement!

Devenez Fan sur Facebook regarder vers l'Ouest et vous serez les premiers à entendre parler de promotions et cadeaux d'entreprise qui pourrait vous poser un libre reste ici à Westward Look Resort!

Ou, Inscrivez-vous à la LookList!

Le LookList est que votre passeport pour des promotions exclusives et spécial propose pour chaque quartier de la station, Commentaires salle paquets, repas des événements, économies de vacances, promotions spa et bien plus encore.